معرفی برخی از ویژگی های دزدگیر گود آلارم

معرفی برخی از ویژگی های دزدگیر گود آلارم

سلام

گروه مهندسی کارا بعد از 12 سال خدمت در زمینه سیستم های حفاظتی برند گود الارم را به عنوان یک دزدگیر کامل و بدون نقص به شما دوستان و مشتریان عزیز معرفی می کند.

اکثر افراد زمانی که اسم دزدگیر را می شنوند یاد دزدگیر های همسایه های خود در گذشته می افتند که بدون دلیل شروع به صدا کردن می افتاد و گاهی اوقات بیش از 10 ساعت آزیر می کشید و خواب و آسایش رو از همه صلب می کرد.

این اتفاق در دزدگیر های جدید و به خصوص در دزدگیر گود الارم معنی ندارد چون در این دزدگیر بیش از 3 راه برای کنترل و قطع و وصل از راه دور نعبیه شده است و این دزدکیر به صورت هوشمند از آخرین حرکت در داخل محیط فقط 5 دقیقه آژیر می زند و سپس به حالت استند بای می رود.

راه های کنترل از راه دور دستگاه گود الارم:

مهم ترین و راحت ترین راه استفاده از اپلیکیشن اندروید و ios دستگاه می باشد که با این اپلیکیشن می توانید از هر جای دنیا دزدگیر را خاموش روشن کنید.

راه دوم ارتباط با دستگاه از راه دور ارسال پیامک می باشد. با ارسال یک پیامک سادهدستگاه را از هر جایی که تلفن همراهتون انتن داشته باشد می توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید.

اگر حتی گوشی همراه هم نداشتید راهی برای ارتباط با دستگاه وجود دارد. شما می توانید با تماس از هر خط ثابت یا همراه از هر نقطه از جهان با دستگاه به اپراتور گویا متصل و کلیه عملکرد های دستگاه را فعال و یا غیر فعال کنید.

سازگاری دستگاه 

دستگاه های گود الارم ساخته هموطنان عزیز مان می باشد و از لحاظ سازگاری با اپراتور های داخلی 100 درصد سازگار می باشد. پشتیبانی از همراه اول ایرانسل و رایتل بدون تغییر هیچ کد و دستوری از ویژگی های این دستگاه می باشد.

انتن دهی و سرعت تماس بالا

دزدگیر گود الارم با استفاده از بروزترین ماژول های موجود بازار بدون شک در سرعت تماس و آنتن دهی بی رقیب می باشد. سرعت تماس این دزدگیر بین 4 تا 8 ثانیه می باشد و انتن دهی این دزدگیر نسبت به سایر دزدگیر ها بالا تر می باشد.

 

اشتراک گذاری:

نظر بدهید