دوربین مدار بسته در مشهد

دوربین مدار بسته در مشهد

دوربین مدار بسته در مشهد

شرکت کارا پرو با 10 سال سابقه در زمینه نصب دوربین مدار بسته مشهد و سیستم های حفاظتی ( دزدگیر ) فعالیت می کند . اگر قصد خرید دوربین مدار بسته در مشهد را دارید ما می توانیم تجهیزات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم .

دوربین های مدار بسته معمولا برای نظارت تصویری استفاده می شوند و قادرند تا صدا و تصویر را به یک مکان خاص هدایت نمایند ( اتاق کنترل ) . ارتباط دوربین ها با اتاق نظارت می تواند بصورت باسیم و یا بیسیم باشد . از دوربین های مدار بسته می توان برای نظارت در فروشگاه ها , بانک ها , کارخانجات , شرکت ها و مجتمع ها استفاده نمود .

در مراکز صنعتی و کارخانجات از دوربین مدار بسته می توان برای نظارت بخش هایی استفاده نمود که محیط آن برای انسان مناسب نیست . دستگاه DVR در سیستم های مدار بسته قادرند تا تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها را ضبط و نگهداری کنند , قابلیت هایی مانند تشخیص حرکت و هشدار نیز در اکثر سیستم ها وجود دارد .

قیمت دوربین مدار بسته مشهد

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته مشهد را دارید می توانید قیمت های دوربین ها و دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز را در سایت کاراپرو مشاهده نمایید . کلیه سیستم ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و در صورت نیاز کارشناسان ما می توانند نصب دوربین را نیز برای شما انجام دهند . جهت مشاهده قیمت و خرید دوربین مدار بسته بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت دوربین مدار بسته مشهد

دوربین مداربسته مشهد نمایندگی

شرکت کاراپرو نماینده فروش و خدمات شرکت های هایلوک و داهوا را در مشهد دارد ,  شرکت های داهوا و هایلوک جزء شرکت های برتر  دنیا در زمینه ارائه دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظت تصویری می باشند .

پک دوربین مداربسته مشهد

 فروشگاه اینترنتی کارا پرو علاوه بر ارائه دوربین های مدار بسته بصورت تکی , پک دوربین مدار بسته را نیز با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهد . جهت مشاهده پک های دوربین مدار بسته بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

پک دوربین مداربسته مشهد

تعمیر دوربین مدار بسته در مشهد

ممکن است دوربین ها و یا دستگاه DVR شما بر اساس عوامل فیزیکی و یا خرابی قطعات دچار نقص شود . شرکت کاراپرو با داشتن تیمی متخصص تعمیرات انواع دوربین مدار بسته و یا دستگاه های DVR را در کمترین زمان و هزینه انجام میدهد .

شرکت دوربین های مدار بسته مشهد

اگر به دنبال شرکتهای دوربین مدار بسته در مشهد هستید , قطعا نام شرکت خدمات مهندسی کاراپرو را شنیده اید . شرکت کارا پرو با سابقه ده ساله در زمینه نصب و تجهیز سیستم های حفاظت تصویری در مشهد فعالیت می نماید , ما بهترین برندهای جهانی دوربین را با گرانتی و خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهیم کرد .

مرکز خرید دوربین مدار بسته در مشهد

اگر قصد خرید عمده و یا جزئی دوربین مدار بسته و تجهیزات مربوط را در مشهد دارید با ما تماس بگیرید . ما کلیه تجهیزات را با قیمت مناسب و گارانتی در اختیار شما قرار خواهیم داد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید .

سوالات متداول دوربین مدار بسته

سوالات متداول

دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند ؟

یک سیستم دوربین مدار بسته شامل دوربین , لنز , مانیتور و دستگاه ضبط کننده می باشد . دوربین ها , تصاویر را گرفته و به سیستم ضبط و مانیتور انتقال می دهد .

آیا دوربین مدار بسته نیاز به اینترنت دارد ؟

حتی دوربین های مدار بسته IP نیز می توانند بدون دسترسی به اینترنت کار کنند , شما از طریق اینترنت فقط قادر خواهید بود تا از مکان هایی دیگر خارج از شبکه اصلی به تصاویر دسترسی داشته باشید .

مزیت دوربین مدار بسته چیست ؟

مزیت اصلی دوربین های مدار بسته قابلیت بازدارنگی جرم آنهاست , مجرمان با دیدن دوربین از ترس گرفتاری و دستگیری آنها از اقدامات مجرمانه خود دست برمی دارند . بطور کلی مهمترین مزیت دوربین مدار بسته افزایش ایمنی و امنیت خواهد بود .

دوربین های مدار بسته تا چند روز می توانند تصاویر را ضبط و نگهداری کنند ؟

مقدار حافظه دستگاه DVR ( هارد دیسک دستگاه ) در مدت زمان نگهداری تصاویر تاثیر دارد , بطور متوسط شما 30 تا 90 روز بسته به ظرفیت هارد می توانید تصاویر رت ضبط و نگهداری کنید .

آیا دوربین مدار بسته بدون برق کار می کند ؟

دوربین های مدار بسته بدون برق کار نمی کنند زیرا برای انتقال اطلاعات , دریافت و ضبط تصاویر , مشاهده تصاویر به برق نیاز دارند . برای جلوگیری از قطع تصاویر می توانید از UPS به عنوان برق اضطراری در مدار استفاده کنید .

دستگاه NVR بهتر است یا DVR  ؟

دستگاه های NVR برای ضبط سیگنال های دیجیتال بکار می رود , در مقایسه کیفیت فیلم برداری در یک وضوح دستگاه NVR بهتر عمل می کند . از طرفی اکثر سیستم های NVR داریا دوربین های با قابلیت ضبط صدا نیز می باشند .

چگونه می توان با موبایل تصاویر دوربین مدار بسته را دید ؟

برای مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل , باید DVR شما قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد . با اتصال اینترنت به DVR و پیکربندی تنظیمات , نرم افزار مربوط به دستگاه DVR را بر روی موبایل نصب کرده و پس از برقراری اتصال شما قادر به مشاهده تصاویر خواهید بود .

بورس دوربین مدار بسته در مشهد کجاست ؟

مکان خاصی برای ارائه تجهیزات دوربین مدار بسته در مشهد وجود ندارد , برخی از شرکت های ارائه دهنده در خیابان سعدی و برخی در مجتمع های کامپیوتر و برخی نیز بطور پراکنده در سطح شهر می باشند .

خدمات دوربین مدار بسته در مشهد را کجا انجام میدهد ؟

شرکت کاراپرو علاوه بر فروش تجهیزات خدمات دوربین های مدار بسته از قبیل ارتقا , تعمیر و بروزرسانی را انجام می دهد .

کدام برند دوربین مدار بسته خوب است ؟

در خرید دوربین مدار بسته پارامترهایی مانند کیفیت دوربین , مقاومت دوربین در برابر عوامل محیطی و قابلیت دید در شب از مهمترین مواردی است که هنگام خرید دوربین باید در نظر گرفت .دوربین های مدار بسته داهوا و هایلوک در ایران دارای کیفیت و خدمات مناسبی هستند .

 چرا باید از دوربین مدار بسته استفاده کنیم ؟

 استفاده از دوربین های مدار بسته باعث نظارت تصویری در مکان های خاصی می شود , اینکار باعث افزایش امنیت و ایمنی در آن نقاط خواهد شد .

اشتراک گذاری:

نظر بدهید