دزدگیر کارا

5 سال گارانتی بی قید و شرط

ادامه ...

مقالات

نکاتی برای کمک به انتخاب دزدگیر مناسب

نکاتی برای کمک به انتخاب دزدگیر مناسب

دراین مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط محیطی وبودجه خود دزدگیر مناسبی برای خانه، ویلا و محل کارخود انتخاب کنید. در ابتدا این سوال مطرح میشود که آیا دزدگیر برای منزل، دفتر کار یا مغازه و باغ است؟ پس از پاسخ دادن به سوال بالا بررسی ابعاد و تعداد اتاق‌ها و نقاط ورودی برای محیط مورد نظر انجام میشود. انواع دزدگیر سیمکارتی و سیمکارتی-تلفنی:دزدگیرهای سیم کارتی فقط قابلیت ارتباط با سیم کارت را دارند اما دزدگیرهای سیم کارتی – تلفنی علاوه بر سیم کارت قابلیت ارتباط با خط تلفن را نیز دارند.

تجهیزات جانبی و متعلقات دزدگیر

تجهیزات جانبی و متعلقات دزدگیر

در مقاله قبلی توضیحاتی در رابطه با دزدگیر اماکن ارائه دادیم دراین مقاله میخواهیم به بخش های مختلف دزدگیر بپردازیم. بخش های مختلف انواع دزدگیر موارد زیر می باشد: کنترل پنل عملکرد: کنترل پنل مغز سیستم دزدگیراست که اطلاعات دریافتی از سنسورها را پردازش می‌کند و در صورت شناسایی حرکات غیرمجاز، هشدار صادر می‌کند. ویژگی‌ها: عموماً دارای صفحه نمایش برای تغییر تنظیمات و مدیریت دزدگیر است. سنسورها عملکرد: این سنسورها حرکت افراد را در محدوده تحت پوشش یا براساس وزن خود تشخیص می‌دهند. سنسورهای اضافی شامل سنسورهای آتش و دود: برای تشخیص آتش و دود و ارسال هشدار. سنسورهای آب: برای شناسایی نشتی آب و جلوگیری از آسیب‌های مالی.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن چیست؟

در این مقاله قصد داریم همه چیز در مورد دزدگیر اماکن را با شما همراهان عزیزدر میان بگذاریم. دزدگیر اماکن یکی از ابزارهای مهم و حیاتی برای حفظ امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت در خانه‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها، و سایر اماکن عمومی و خصوصی است. این سیستم‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از سنسورها، آلارم‌ها و واحدهای کنترل، طراحی شده‌اند تا هرگونه تلاش برای نفوذ غیرمجاز به محل مورد نظر را شناسایی کرده و به صاحب محل و یا مراکز مراقبتی اطلاع دهند. دزدگیرهای اماکن به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل حفاظتی، نقش بسیار مؤثری در کاهش خطرات و افزایش امنیت فیزیکی دارند. با توجه به پیشرفت‌های فناوری، دزدگیرهای جدیدتر و هوشمندتر به بازار عرضه می‌شوند که امکانات بیشتری را برای حفاظت از املاک و دارایی‌ها فراهم می‌آورند. شما می توانید با دزدگیرخانه، ویلا و محل کار خود را امن کنید.

یو پی اس کرکره برقی و درب برقی

یو پی اس کرکره برقی و درب برقی

624

امروزه با وجود تجهیزات برقی و مشکلات برق شهر ، نیاز به یو پی اس بیش از پیش احساس می‌شود ، یکی از مصارف آن یو پی اس کرکره برقی است. با مطالعه این مطلب می‌توانید دستگاه مناسب آن را انتخاب کنید.

با نصب نرم افزار ما همواره در کنار شما هستیم تا از آخرین خدمات و محصولات ما مطلع شوید.

امکانات نرم افزار شامل اطلاعت تماس، لیست محصولات، گالری تصاویر، بلاگ و شبکه های اجتماعی ما می باشد.

نرم افزار گروه مهندسی کارا